بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: تعویض های اشتباه و نامناسب بودن کیفیت زمین سبب شده بود تا تیم ملی بازی خوبی را برابر قرقیزستان به نمایش نگذارد.

علی اصغر مدیر روستا: باید فکری به حال خط هافبک و دفاع تیم ملی کرد/ تعویض ها اشتباه بود

علی اصغر مدیر روستا در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال برابر قرقیزستان در ورزشگاه فولاد شهر اظهار کرد: بازی خوبی نبود، زمین نامناسب و پر از چاله بود، در حقیقت تمام فوتبال هم همین بود که دیدید. تیم درجه ۳ آسیا جلوی ما با وجود این همه مهره که اکثر آن ها لژیونر هستند، خیلی بهتر بازی کرد و بعضی وقت ها درست پاس می داد و بهتر حرکت می کرد.

وی افزود: بازیکنان ما به لحاظ فنی و کیفیت به حدی بد بازی می کردند که حتی صدای قلعه نویی که کنار زمین ایستاده بود، درآمد.

وی خاطرنشان کرد: قرقیزستان تیم درجه ۳ آسیاست و چیزی برای گفتن نداشت و ما این امکان را برای این تیم ایجاد کردیم که در شرایط بهتری بازی کند، حتی گلی که وارد دروازه حریف شد به خاطر اشتباه دروازه‌بان قرقیزستان بود نه برتری بازیکنان ما.

  مدیر روستا یکی از ضعف های تیم ملی را در دفاع عنوان کرد و گفت: دفاع وسط ما عملکرد خوبی نداشت و آسیب پذیر بود، حتی تعویض های صورت گرفته درست و مناسب نبود.

بازیکن‌ پیشین تیم ملی فوتبال افزود: بازیکنان بازی که انتظار داشتیم را ارائه ندادند، خدا را شکر که از آسیا حداقل ۸ تیم به جام جهانی راه پیدا می کنند اگر قرار بود ۲ تا ۳ تیم به جام جهانی بروند قطعا با مشکل روبرو می شدیم.

مدیر روستا اظهار کرد: نامناسب بودن زمین چمن و دفاعی بازی کردن تیم حریف سبب شده بود که تیم ما نتواند بازی خوبی برابر قرقیزستان ارائه دهد. اگر تیم ملی به همین شکل پیش برود حتی در حد تیم های درجه ۲ و ۳ آسیا حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این بازی تیم ما از لحاظ تاکتیک و کیفیت بازیکنان بسیار پایین بود، قلعه نویی باید برای خط دفاع و هافبک فکر اساسی کند. اگر با همین روند پیش برویم با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

مدیر روستا با اشاره به عملکرد خوب بیرانوند در این دیدار گفت: عملکرد خوب و تاثیرگذار بیرانوند سبب شد تا گل مساوی را نخوریم، اگر توپ وارد دروازه ما می شد برای تیم ملی خیلی بد بود که از تیم درجه ۳ آسیا گل بخوریم.

وی در پایان تاکید کرد: در این بازی طارمی به حدی با آرامش و با اعتماد به نفس بالا بازی می کرد که اگر تعویض های اشتباه صورت نمی گرفت قطعا شرایط بهتری در نیمه دوم داشتیم. متاسفانه نه ارسال های خوبی از کناره ها داشتیم و نه تعویض های خوبی انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.